mandag 13. februar 2012

Fuste haust i Wales

Hausten bestod helst av å komma inn i ting. I begynnelsen var det å få iorden huset.21 kasser va komt i posten fra Norge så dei sku pakkas ut.Heldigvis va Ikea berre 20 min unna.De fleste møbler og ting blei kjøpt der. Så var det jo å begynna og utforska området. Veldigt vakkert her i Wales ikkje vanskelig å bli gla i denna plassen sånn sett.


Så begynnte gutane på skulen. Søren på universitetet, Ludvig i første klasse og Kenan på Nursery. For meg va da den støste utfordingen med da å flytta å levera dei på ein skule eg ikkje kjendte. Ikkje lett å komme fra en trygg liten barnehage på 15 stk te ein stor skule, når ein e 3 og 4 år.Veldig annerledes system og masse nytt.Men vime kom no inni det og.
Ludvig klar for skuln i ny uniform.Her begynna dei på skulen når dei e 4 ,så han blei tildli ein skulegut.Dei begynner 5 på 9 og e ferdig 5 på halv 4,lang dag,men han trives godt no.
Kenan begynte litt seinare på Nursery det er det samme som førskulen var før i Norge.Heldigvis litt meir lek der .Sjølv om målet denne våren er å klare og lese.Sprøtt,han e 3 år liksom.



Oma Astrid bader Johan


Kjekt når besto e heima når en komme heim frå skuln.


Eg og pappa raka løv.Ni fulle sekker trur eg da blei te slutt.
Besteforeldre på besøk.Da va stor stas å få besøk av besteforeldre,både eg og gutane stor koste oss.

Så var det jul og det var ekstremt etterlengta å sjå familie og venner igjenn.Maten var jo og kjempe digg. Pinnakjøtt,julakkjeks,marsipanpølser mmmmm. Nett som å vera på hotell .
Etter en litt tøff høst var det godt å vera heima hos mamman og pappan min på Fitjar.Og gutane stor koste seg med besteforeldre,onklar ,tanter og søskenbarn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar