onsdag 15. februar 2012

Har to røvere....

Eg kan jo berre håpa att dinna karen.......
...ikkje blir som disse røverane ......
...som gjere ditta!!!!!!!!!!!!
Ludvig og Kenan har iløpet av ei veka:
 1.Laga eggerøre av 13 egg ,kjekt å komma på kjøkkenet den morgonen....

2.Ripa opp den ny innkjøpte white boarden med pen, å laga fine merker som aldri går av.....

3. Tegna seg me spritusj i ansiktet og øve heile kroppen,såg fine ut på skuln dagen ettepå kan du sei.......

4.Tatt av dyna og lakenet til senga vår ,åpna opp madrassa å reve den i stykker....

5.sist men ikkje minst idag tatt 16 do ruller ut øve heile gongen opp,trappa og rommet deiras.

Heilt utrulig ka de får te å gjera når eg e vekke ett øyeblikk!

3 kommentarer:

  1. Hahaha, no fekk eg meg ein god latter. Glad dei der to ikkje e mine (sjøl om dei såg veldig søte ut der dei sat i sofaen).

    SvarSlett
  2. De er hel RAMME!!!! Takk og lov for at moren deres har tålmodighet som få andre....
    KLem til alle!!!

    SvarSlett
  3. Ja de e søte da e da som e problemet ikkje alltid liks lett å kjefte på dei=)
    Takk Hild Mari prøver så godt eg kan å vera talmodig ;)Klem klem

    SvarSlett