søndag 10. juni 2012

Kor skal me reisa no mamma?

Johan  i  mammas koffert.
14 mai reiste eg og Johan til Norge. Eg måtte til legen min her i Skien og en tur innom jobben. Par turer på nav ble det og. Å vere student familie i utlandet krever sitt.
Etter ¨å ha vert i Skien noen dager kom snille pappaen min og henta oss og ferden for te ho gode mor på Fitjar. Me stor kosa oss der i fina veret på vestlandet. Deilig å få treffe familie å venner på Fitjar og. Så gikk ferden tilbake til Skien, nokk en lege time og besøk på nav.
Har hatt en fin tid med syster Kristine og vi har kosa oss og feira bursdagen hennas, der jeg møtte mangen kjente og kjære venner,gøy.
Nå er Kristine reist til syden så eg og Johan venter på resten av gjengen skal komme til Norge.Bare 2 dager igjenn GLEDE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar